Tee lahjoitus

Tukemalla RHL:ää voit konkreettisesti vaikuttaa lasten matalan kynnyksen harrastusmahdollisuuksiin, sekä yleisen fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista terveyttä edistävän liikuntatarjonnan määrään Raaseporissa! Elämää ja hyvinvointia Raaseporiin liikunnan avulla!

RHL:n tilinumero: FI89 3131 1002 0464 68

RHL ry toimintakertomus 2022:

RHL ry toimintakertomus 2020:

RHL ry toimintakertomus 2021:

RHL ry

Yhdistyksen toiminnan tarkoitus:

- edistää Raaseporilaisten lasten, nuorten, aikuisten ja senioreiden fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista hyvinvointia liikunnan avulla.

- edistää kaupunkilaisten viihtyvyyttä Raaseporissa järjestämällä liikunnallista toimintaa sekä liikunnallisia tapahtumia.

- edistää Raaseporissa asuvien maahanmuuttajien kotoutumista liikunnan avulla, esim. FC Slimmit - jalkapallo- ja futsaljoukkuetoiminnan kautta.

Ota meihin yhteyttä:

Isak Vilander

Toiminnanjohtaja

- Hallinto, esimiestehtävät, kerhokoordinointi, leirien organistointi ja vastuu, organisaatiokehitys, sponsorointi, naisten kotoutumista tukeva toiminta, PLAY! - pihaliekit, aikuisliikuntaturnaukset ja -sarjat, RHL futsal.

isak.vilander@gmail.com

Jessica Vilander

Ohjaaja

Naisten kotoutumista tukeva lentopallotoiminta